Je stapt de boekenkast deur door en ziet een lange donkere gang met aan het einde van de gang licht.

 

 

“Dit is de geheime (en enige) ingang naar onze Boardroom. 

 

De boardroom is waar onze magie tot stand komt. Het is waar onze doorbraken (en eerlijk is eerlijk – soms ook mislukkingen) beginnen.”

 

Terwijl jullie door de gang richting het licht lopen zie je zowel links als rechts schilderijen hangen.

 

EJ stopt bij een klein schilderijtje en maakt een diepe buiging.

 

Inmiddels op 1 knie met zijn kin op zijn borst sist ie naar je dat jij ook moet buigen. En een beetje diep en snel!

Nadat je een diepe buiging hebt gemaakt vraag je aan EJ “Wie is da…”

“De aller, allergrootste copy legend van allemaal. Zegt EJ terwijl jullie verder lopen.

“Maar hij wordt ook wel “Eugene Schwartz” genoemd”.

We noemen deze gang onze “walk of fame” – praat hij verder. 

“Dit helpt ons om in de juiste mood te komen voordat we magic gaan maken in de boardroom.

Op de schilderijen zie je mensen die ons inspireren en een aantal voorbeelden van grootse successen die we voor onze klanten en conversie club leden gehaald hebben”.

Op het eind zie je een aantal lege lijsten hangen met daarin alleen de tekst “gereserveerd”.

Je vraagt EJ voor wie die gereserveerd zijn.

 

Oh… voor de volgende succesverhalen. 

 

 

Als je de Masterclass Über Onderscheidend Communiceren hebt gezien, dan weet je wat ervoor nodig is.



Heb je die nog niet bekeken?

neem dan nu even een kwartiertje dan vertel ik je wat er voor nodig is om een succesverhaal te worden.


Klik hier voor de Masterclass Über Onderscheidend Communiceren.



Heb je die al WEL bekeken en wil je door naar de Boardroom?

Ga dan weer terug naar je inbox, want de volgende mail is zojuist verstuurd 🙂










Scroll naar top