Done-for-You Converterende E-mail Klantreizen in jouw tone-of-voice
Zie je enorme groeikansen in je huidige lijst die structureel niet gepakt worden?
Vind je het doodzonde om doorlopend leads, klanten en potentiële omzet weg te zien lekken door de gaten die nu in je klantreis zitten?
En wil je dit dolgraag fixen maar beschik je momenteel niet over voldoende tijd, teamleden of expertise om dat voor elkaar te krijgen?
Dan ben je op de juiste plek beland 🙂
In tegenstelling tot veel anderen sturen wij op -onder aan de streep- cijfers die het bedrijf daadwerkelijk groei opleveren. Dat betekent dat we sturen op:
Oftewel geen Bullsh*t rapporten vol vanity metrics en mooie verhalen… maar echte resultaten. En dat zónder je goede naam te beschadigen met gladde verkooppraatjes of platgeslagen promoties.
Voeg van het ene op het andere moment een Conversie Copy team toe aan je business die zich focust op het genereren van meer ‘back-end profits’ uit je e-maillijst. Als partner komen we binnen met een ingewerkt sterrenteam met alle onderlinge communicatie, processen en aansturing in place. Zodat je direct meer gaat converteren zonder de recruitment, management, set-up en training hoofdpijn. Wij nemen het initiatief met gerichte strategieën om de kansen die nu onbenut blijven te verzilveren.
Scope: In samenwerking herschrijven van de front-end funnel – advertenties & salespage
Resultaat: “Eerder was de cost per sale en ROAS (return on adspend) van de betreffende front-end funnel niet winstgevend of net break-even. Nu is het altijd winstgevend met momenteel een ROAS van tussen de 3 en 5.
(Dit betekent dus dat er via advertenties dagelijks gemiddeld 3x tot 5x zoveel omzet wordt gegenereerd dan dat er uitgegeven wordt aan advertentiebudget. Nog voordat de rest van het aanbod is aangeboden in de daarop volgende klantreis)
Quote uit de video van Wil
– Willemien van der Veen, Wil+ThePeople
Scope: Complete Business Strategie opzet inclusief schaalbare aanbodrange, verschillende funnels waaronder een directe ‘ad to offer’ funnel, webinar funnels, meerdere weggever funnels en e-mail follow-up automations. Alle teksten zijn op een ‘Done for You’ wijze geschreven over het verloop van meerdere jaren.
Resultaat: Er zijn in de afgelopen jaren meerdere salespage geschreven die meer dan €100.000 hebben omgezet met online cursussen van onder de honderd euro per stuk. Er is op Done for You wijze een webinar funnel gemaakt die op de eerste dag van lancering meer dan 200 aankopen en €11.000 omzet excl. btw opleverde. Dit ene webinar is daarna herhaaldelijk gegeven en heeft inmiddels ook meer dan €100.000 exclusief BTW opgeleverd. Haar bedrijf is van minder dan €12.000 per jaar naar meer dan €300.000 per jaar gegaan sinds onze samenwerking.
Ik begon een paar jaar geleden de samenwerking als starter zonder following, zonder online aanbod en zonder online omzet. Nu draai ik meer dan 3 ton per jaar met een mooi winstpercentage terwijl ik slechts 24 uur per week werk, heb ik een fantastisch team, een e-maillijst met op dit moment 37.779 actieve contacten en meer dan 10.000 betaalde klanten die ik doorlopend mijn huidige en toekomstige producten kan aanbieden. Voor mij is dit echt Life-Changing geweest.
– Amee Buijs, Stressless Dogs
Scope: Klantreis Strategie, bestaande front-end funnels optimaliseren & in samenwerking creëren van een nieuwe follow-up funnel
Resultaat: In de eerste maand dat de nieuwe Follow-up Documentaire Funnel Live ging bracht deze meer dan €50.000 in geaccordeerde omzet op. En dat terwijl er (in de zomervakantie nog wel) slechts enkele mails over zijn gestuurd en nog niet geadverteerd is.
Deze Funnel combineert een uniek concept die naadloos aansluit op de identiteit van het bedrijf en de huidige klantreis met de benodigde conversieprincipes voor directe ROI. De komende jaren zal deze Back-end Funnel nog veel meer opbrengen als vast onderdeel van de geautomatiseerde klantreis.
Quote uit de video van Anne Quaars
– Anne Quaars, The Messaging Artist
Scope: Het verkopen van zoveel mogelijk eventtickets d.m.v. e-mailmarketing met een korte deadline van slechts 6 weken.
Resultaat: Ondanks de krappe deadline is er in slechts 6 weken voorafgaand aan het event meer dan €75.000 aan ticketverkopen gegenereerd. Dit is nog exclusief de upsells van de opnames en verkoop van het hoofdaanbod op het event zelf. Aan dit project hebben meer dan 10 marketeers gewerkt en meer dan 75% van de ticketverkopen in de laatste 6 weken is terug te herleiden naar de e-mail & advertentie copy van de Conversie Agency.
Meer dan 75% van de tickets die in de laatste 6 weken verkocht zijn waren terug te herleiden naar de copy die Emile & Ernst-Jan hebben geschreven. (…) Ik ben mega blij over de samenwerking, en natuurlijk de resultaten, waardoor ik na afloop heb besloten hun vergoeding te verdubbelen en de samenwerking voort te zetten
– Thierry Stokkink, Vastgoed Community & Thuiz-Hypotheken
…